Pinaargunes Aşırı gerginiiim😂 inşallah hayırlısı ile kucağımıza alırız evlatlarımızı, sakin kalmaya çalışıyorum ama içim içime sığmıyor hem heycanlıyım hem korkuyorum hem hemen olsun istiyorum hem nasıl doğurucam diyorum😂 ne değişik hislermiş 😌💖
Ayse3536 Pinaargunes canım seninle aynı gün doğum yapacaktık hatırladınmı beni dün doğum yaptım erken geldi beyfendi 🥹
GuzelMelegimm Pinaargunes benim de son 7 gösteriyor 😊 korku yok bende çok şükür. Ama ağrılarım çok. Ağrılarımdan kurtulacağım için ve bebişime kavuşacağım için heyecan var 😇
Pinaargunes Ayse3536 ayyy ciddi misin😍 Rabbim saglıcakla büyütmeyi nasip etsin kuzum kavuştunuz ne güzel beklemek daha da geriyo bakma. Nasil gecti iyisiniz dimi😍🙏
Pinaargunes Uras3435 yaaa hadi güzel haberlerini bekliyorum mutlaka yaz iyi olunca pozitif hikayen olsun sağlıcakla kavuş rabbim yardimcimiz olsun çok heycanlı🙏😍
Uras3435 Pinaargunes Sağol canım amin inşallah bir sağlıkla atlatalım burada paylaşacağım güzel deneyimlerimi inşallah Rabbım sağlıkla yavrularimiza kavuştursun sutumuz hemen gelsin bebislerimize yarasın inşallah amin 🎉🎊🤲🏻🌸🌺🧡😘😇🤗🍀
Pinaargunes umena yaa evet pazartesi tekrar doktora randevumuz var tam netleştiricez inşallah 11-12 gibi demişti ama 11 de alır kendimi ona hazirladim zaten çok heycanliyiiim 😌😍 sağlıcakla kavuşalım birbirimize pozitif hikayelerimizi anlatmak nasip olsun inşallah🙏
Pinaargunes GuzelMelegimm ya keske öyle düsünebilsem sadece, benim de allaha şükür ağrım vs yok oyuzden onu düşünemiyorum ama tabiki kavusma arzusu da artıyo ilk ameliyat gerginligi var derken herşey karmakarisik😌💖
Deniz_mina GuzelMelegimm bana dün 16 sında sabah 7.30 da burda ol aç susuz gel dedi ama sancın geldiğinde hemen gel alırız dedi allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Pinaargunes Uras3435 ayyy amiiin canim benim inşallah rabbim hepimizin yardimcisi olsun artik sona yaklaştık neyse ki sıcaklardan kurtulcaz hafiflicez inşallah😍😌
GuzelMelegimm Pinaargunes bi çok postunda sadece doğuma odaklandığını görüyorum sana şu kadar söyliyim doğumda inan bişey yok. Sonrasına adapte ol. Emzirmek falan daha zor.
Pinaargunes GuzelMelegimm benim tek sorunum şuan doğum onu aşmadan gerisini pek düşünemiyorum elimde değil sonrasinda cekicegim sanci agridir acidir umrumda değil acikcasi ameliyat hiç olmadigimdan ciddi anlamda ona odakliyim malesef. Artik yasayıp görücez