Toprakayln Merhaba arkadaşlar dün akşam test yaptım ilk 2 dk da silik ikinci çizgi çıktı ama dün akşamdan beri 2 kez daha yaptım ve ikisinde de tek çizgi çıktı sebebi nedir yaşayan oldu mu ? Adetime 3 gün var erken gebelik testi kullandım
Sumisali_ Toprakayln bazen testler de yanılma olabiliyor.Sağlık ocağına ya da hastaneye gidip bir kan vermeniz çok daha iyi olur.
Yektek22 Toprakayln çift çizgi çıkanın markası nem artimed ile üç tane yaptım üçu de pozitif çıktı. Ama yanlışmis kan verdim 0 çıktı test hatalı olabilir yani
Frozen Kızlar benim bat 6 temmuz bugün test yaptım silik çıktı bu olabilir mi? Regle bu kadar yakınken hamileysem tam çıkması gerekmez mi? Lütfen yanıtlarsanız sevinirim.
Mervealya1992 Frozen olabılır sılık cıkıncada hamıle sayılırsın dollenmeye baglı o belkı oan ılıskı esnasında dollenmedi 1 kac gun sonra tutundu gibi