d_ezgi0
Ben 32+1 haftalikken 1300 gramla doğum yaptim. Karni 3 hafta geriden geliyordu, kan akışında sorun vardı ve tansiyon vardı bende. 1 ay yoğun bakımda kaldı şu an yanımda çok şükür. Kan akışında sorun yoksa korkma alır kilo hem kilosu da iyi Masallah. Doğsun çok çabuk toparlar kendini çok hızlı kilo alıyorlar 💖