iremd-1798 Qubra2779 ay çok güzel bir duygu Rabbim sağlıkla evladınıza kavuşmayı nasip etsin ❤️ doğumunuz da çok kolay geçsin ve çabuk ayaklanın inşallah 🥰 benimde normal bekliyoruz şuanda 37+6 olduk çok heyecan doluyum. Annelik kadar güzel bir duygu yok 🥹
Qubra2779 Evet çok güzel bir duygu bizde 38+3 üz bugün yarın da ameliyat olacağım inşallah güzel geçer