Kızlar araştırmadan ⅔ dk dan birşey olmaz diye cahilce bir düşünceyle kaşlarımı açtım 23 haftalıgım sonra içime kuşku düştü yorumlar gördüm çok moralim bozuk. Ne yapacagım simdi ne gibi zararları olur bu kimyasallların bunun hakkında hiç birşey göremedim de çok korkuyorum uyuyamadım bütün gece kendime çok kızıyorum :(