Kızlar bebeğim kırk günlük oldu bugün hiç yapmadığı şeyler yapıyor kucağımdan inmek istemiyor sürekli ağlıyor kucağımda uyumak istiyor gazınj maması bezi falan alınmış yani bir gerekçe yokmuş gibi kendi kendime düşünüyorum acaba bir yeri mi ağrıyor birşey mi oldu diye kadının rengi de hafif yeşildi sizce bir rahatsızlığı mi var yoksa beni mi istiyor