Kac haftaliksiniz şuan. Ben 37+2 de doğum yaptim 2 hafta geriden geliyordu kg almadı bebegim ve benim tansiyonum çıktı son zamanlarda odem cok oldu. Bebek kg almayınca beklemek istemedi doktorum bayrama denk gelecekti riske atmadi sezeryana aldi. Hicbirsey olmadi kuvezde bile kalmadı.sadece ben 7:18 Dr dogum yaptim 11 de yanıma getirdiler o da kardeşim cirladi nerde bebek sorun yoksa niye gelmedi diye. Getirdiler hemen emzirdim sütüm de geldi. Sonra gayet güzel büyüdü hemen sütun gelirde yararsa hemen toparlr hic korkma