Bebekk38 Bsssse yakın arkadaşım 😊 1 yıllık ilaç tedavisi sonunda pes etti artık ve olmazsa olmasın dedi artık işe başladım alıştım bı düzenim var şimdide ben istemiyorum dedi ve o ay hamile kaldi dogum yapti 2 aylik kizi var Bsssse
Tuba-M55 Bsssse ben kardeşimin düğününden sonra tatile gidelim dedik🥲 stres atalım dedik öncesinde 1 yıl denedik olmuyodu bebiş. Tatilde adet olmam gerekiyodu olmadı tatil dönüşü sürpriz oldu ve dün doğum yaptım🥰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Yeniyeniden Bsssse ben olmaz dendi tup bebek bile denendi sonra eşimle araba alalım kredi çekip falan dedik onun üstüne yogunlastik bir baktık bebek gelmis ee sen planda yoktun 😂