prens_prenses_annesi Kizlar 3 yasinda oglum var ve bnsiz asla durmuyo babasida dahil refakatci olarak ya eltim kalcak yada annem sorum su oglumda yanimda kalabilirmi izin verirlermi
Zseda prens_prenses_annesi ben geçen gece hastanedeydim 4 yaşında bi çocuk vardı dolaşıyordu odadan odaya 😀 yani benim gittiğim yer kabul etmiş,hastaneye öncesinde konuşursanız bence alirlar
Zseda prens_prenses_annesi böyle durumlarda ben direk hastaneyi arıyorum ona göre ilgili birime yönlendiriyorlar. Arama yapmak istemezsenizde yatis birimi ile görüşebilirsiniz gidip. En olmadi doktorunuza sorarsiniz o sormanız gereken yere yine yonlendirir sizi. Insallah sorun çıkarmazlar ama sanmıyorum. Geçenlerde yine böyle bi başlık gormustum alınıyor yazmıştı kızlar
Giiizem prens_prenses_annesi bakcak kmse yok dedekten sonra napcaklar sanki bişey demezler ben geçen sarı alandaydım kadının biri kızıyla ordaydı kmsede bişey demiyodu acil bide yani ama eşlerin yanında kalmasına izn vermiyolrmış heralde bi kaç kez gelme hakkı varmış die biliyorum
3_oglan_annesi prens_prenses_annesi kolay kolay almiyolar cnm ziyaret saatinde bile müdahale ediliyor sorun olmasın diye