Umutmirzainci İyi geceler herkese Diyarbakır’daki hamile arkadaşlar doktorunuz kim doğumunuz nasıl olacak ücreti nedir ?
Mavi-yt Mavi-yt Umutmirzainci benim daha yeni 11 haftalik doğum ücretlerini sormadım hiç tavsiye üzerine gidiyorum
Umutmirzainci Zeynepdefne23 geçen akşam gittim nst için,nöbetçi kim varsa o girermiş doğuma dediler,doğru mu biliyor musunuz ?
Barlas_mom Mavi-yt şuanlık memnunum ama doğum yapmadım 29+5 şuan ilk gebeliğimde memorial e gittim memnun kaldım ama doktorum Ali Emre tahaoğluydu maalesef istanbula gitmiş şuanlık bana en yakın gelen doktor bu oldu
Zeynepdefne23 Umutmirzainci onu duymadim da sadce haftasonu dogum yapan arkadasim var . Nobetci kimse o yapmisti dogumunu