Sedadvc Ben adet mantığına katılmıyorum. Eskiden böyleymiş kime göre ne kadar eskiden,dayanağı ne ? O sebeple söylüyorum adet diye bastirilmasi insanların zor durumda kalmasını doğru bulmuyorum sadece. Besik almakla fakirlesecek insanlar var belki bilemezsiniz ki. Ne bileyim kim içinden ne almak geliyorsa bütçesine göre onu alsın🤷♀️