Merhaba güzel anneller olayı anlatayım geçen sene ilk kızımı 34+2 de vajinal yol ile doğurdum neden erken geldi bilmiyorum bir gün nişanim geldi 2. Gününde doğuma gittim 4 cm ile 2 saatte doğurdum geldim çok şükür ama travma kaldı yani o sancinin şiddeti falan neyse kızım 7 aylıkken 2. Ye kaza ile gebe kaldım ve doktorum bununda erken geleceğini söyledi şuan 34. Haftadayim tam şiddetli bel ağrısı vuruyor arada sağ kasik falan ozeldeki doktor 23 temmuza randevu verdi doktora dedim ki beb epidural istiyorum korkuyorum söz veremem dedi bende açıkçası 30 bin oraya verecgime aynı acıyı çeker develtte dogururum diye düşündüm kızlar devlet hastanelerini biluyosunuz anlatmaya gerek yok çok iyisidw var kotusude şimdi asıl soru evde sancı çekip gideyim acilden dogurayim diyorum ama tam olarak neyi beklemeliyim suyunun gelmesinimi nişanim mi gelsin o an nasıl karsilicam sanciyi kafam allak bullak bı tarafimda aman ver parayı git özele diyor bı tarafimda ne gerek var diyor ne diyosunuz kızlar ve özellikle 2. Doğumda evde sancı çeken varmı ne zaman gittiniz hastaneye napmam lazım lütfen yoruma