Kızlar 13 yıldır evliyim 2 kere gebelik yaşadım 2 ay ve 7 aylık bebegimi kaybettim tekrar istiyorum ama olmadı malesef kızlar enfeksiyon çok muzdarip evlendik evleneli ne mantar enfeksiyonu ne idarar yolu böbrek agrısı geçmedi şuan felaket haldeyim zaten ne tahlil yaptırsam idararda kan gözüküyor üroleji doktorda kronik olmuş artık dedi kızlar afedersiniz ilişkiden sogudum ya can acısını cok canım yanıyor böbrek agrım daha cok oluyor sanrım enfeksiyon birde polikistik overliyim ver doktor dedi 1mm miyom var ama zararsız dedi en son şimdi çoğu insandan duydum ilk evlendin içtim galıba oda düzenli değil sogan suyu içsem mi ya işe yarar anlattıklarımda hamile kalmama sizden dua istiyorum Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲