Arkadaşlar adetime 4 gün kala test yaptım ve çizgi silik çıktı gecikmeye gireyim tekrar test yaparım öyle doktora giderim dedim geçikmemin 3 günü kanamam ve kaşık bel ağrılarım başladı karnımda da acayip bir sertlik var yarısı kırmızı yarısı kahve rengi bi parça geldi düşük mü yaptım acaba bilgisi olan var mı