Saç
Boyasının kanıtlanmış bir zararı yoktur, sadece ilk 3 ay önerilmez ama sonrasında boyanabilir,ben ilk 3 ayda boyamıştım normal saç boyası ile 2 gebeliğimde de sorun yaşamadım,hatta ilk gebeliğimde 9. Ayda açıcı ile açıp boyamıştım doktorum biraz kızmıştı ama soeun olmadı 🥶🥵🤓