Berivanturan Gulbaharbambi daha küçük canım ben tahmınde bulun anıyorum ama daha iyi anlatan arkadaşlar varsa soralım 😊🌸
Beyzzz25 Berivanturan yaa olabilir canım Cengizhan mahallesinde oturuyorum ben çiğlide yengem doğum yaptı bir tane dikişi yok düşün 🤔
Berivanturan Beyzzz25 bende başaran meydanında oturuyom ama cengizhan dıye gevıyor çok yakınız 😊aa çok iyi cnm benımde ilk doğumumda öyleydi işte 2.cıden korkuyom olur dıye
Hasret3449 prens_prenses_annesi resim yüklemesi nasıl yapıyorsunuz ben de çok istiyorum atmak ama beceremiyorum yardımcı olabilir misiniz canım