Berivanturan Bı arkadasım tahmınde bulundu inşallah dediği gibi olur 😊😊🙏 başka tahmınde bulunacaklar var mı 🌸🌸13+5 haftalığız çok meraklı ve sabırsızım
Beyzzz25 Merhabaaa bizede yorum yapar mısınız 😊 
Berivanturan Beyzzz25 valla nub teorisi var ona göre bence kız gıbı duruyor ama bilemiyorum 😊 sende mı izmir desin bende şehir hastanesıne gıdıyorum ama cığliyi önerdiler çok güzel ılgılenıyorlar temizdir dıye memnun musun
Berivanturan prens_prenses_annesi ayy inşallah yaaa bi oğlum var 5 yaşında bi tanede kızı olsun istiyorum 😊😊❤
Beyzzz25 Berivanturan canım bende şehir hastanesine gidiyorum normalde ama çiğlide doğum istiyorum şehir hastanesi çok yakın çünkü
prens_prenses_annesi Berivanturan benimde 3 yasinda oglum var birde kizim olcak insallah gonlunden gecen olsun insallah