Nurcankarakaya Hanımlar siz nerden aldınız acaba baby nest alıcaktım sallanır ana kucağı daha kullanışlı denildi sizce hangisi daha iyi
Ozge1008 Nurcankarakaya bende ana kucağı alıcam çevremdeki herkes en lazımlıklı şey alırsan çok rahat edersin diyo ama daha karar veremedim nasıl alıcağımq canım
Annesininkuzusu0911 Nurcankarakaya ben kullanıyorum canım kendi kendine sallanan ana kucağı ve salıncak görevi görüyo adı bondigı salıncak. Memnunum mecbur kaldığımda oraya koyuyorum müziğini açıyorum kendi kendine sallanıyo
Nursen21 Nurcankarakaya bende almadım ama düşünüyorum elektirikli e bebekte uygun bi ürün gördüm Şubat indirimini bekliyorum
Nurcankarakaya Ozge1008 bende canım ya kullanıp memnun kalanlar aslında bize tavsiye etse bizde ona göre baksak
Ozge1008 Nurcankarakaya büyük ihtimalle düz olanlarından alıcam titreşimliler falan gereksiz geliyo bana canım
Nurcankarakaya Ozge1008 bende titreşimli almam canım o kadarına gerek yok bence diğerlerinide araştırdım bu sefer ortası çökme yapıyo yazıyo hep yorumlarda
GizemCengiz Ben hem anadizi hem de anakucağı olarak kullanılan vauva pronto anadizi aldım. Çok amaçlı ve kullanışlı bir şey olacak gibi duruyor. Doğduğunda ilk zamanlar salonda full bunda yatırmayı düşünüyorum. Dün geldi ürün.
Ozge1008 Nurcankarakaya ben kuzenime almıştım klasik olanlardan kardeşi oldu o bile kullandı sapasağlam duruyodu canım. Bence kullanmayla alakalı içine ince bi minder yada battaniye koyarsak çökmez büyük ihtimalle
GizemCengiz Nurcankarakaya kullanma amacına isteklerine bağlı canım. Ben beğenerek aldım. Eğer hem içinde uyutabileyim 6 aya kadar hem ana kucağı olarak kullanabileyim diyorsan güzel bir seçenek
Hs4523 Ozge1008 tiny love ana kucağının aldım ben titreşimli letgodan aldım sıfırı 500 tl gibi bi fiyatı var fazla gelebilir belki ben 130 TL’ye aldım o şekilde düşünürseniz letgoya bakın
Ozge1008 Hs4523 evet kuzum bu da mantıklı olabilir ama insan da güvenemiyo iyi midir temiz midir diye😊
Annesininkuzusu0911 Nurcankarakaya 300 tl gibi bişidi sanırsam canım kızkardeşim hediye aldı bana 250-300 arası bişi çok da pahalı değil sadece içi biraz çukur biz oraya minder koyduk öyle daha rahat yatıyo 🤗 Seviyo da salıncağını