Kızlar burda bi çok post okudum ağladım dua ettim mutlu oldum sıra bana. Geldi sabah 8,5 da hastaneye gidicem 11 de doğumum var bebeğimin dört hafta geride 35+6 da doğum olcak inşallah sağ Salim küveze gerek kalmadan bebeğimi kucağıma alırım daha minicik iki kilo lütfen dua edin çok korkuyorum ikinci doğumum olucak