Hilalkc Selam anneler. 14+2’de ebe bana erkek olduğunu söyledi çok net belli yanılma olamaz dedi. Bugün 20 haftalık olduk büyük ultrasonumuz vardı ve kız olduğunu söyledi. Sizce yanılma payı varmıdır ? Size resmini koyacağım 14+2 haftalık halini.!