Hhhuyyy öncelikle Rabbim yardımcınız olsun..geçen sene 5. Haftada boş kese olduğunu kesenin bozulduğunu öğrendiğimde dünyam başıma yıkıldı zannettim.. vakumlu kürtaj ile alındı ve ben uzun aylar korundum korkumdan dolayı, bu ay birkaç kez denedik ve baktım ki test pozitif. Hiç üzülmeyin vücudunuz sağlıksız gebeliği bitirip kendini daha iyi hazırlayacak,folik asitle inşallah hızlıca gebe kalırsınız,doktorunuz birkaç ay rahminiz toparlayınca izin verecektir gebeliğe.. hızlıca şifa bulursunuz inşallah ❤️