MomNalbant 10 haftalik hamileyim , ne zaman hapsursam oksursem inanilnaz bi kramp giriyor karnima 😬😬😁 saniyelik boyle ama canimi acitiyor normal bisey mi bu ? Yasayan var mi aranizda.. sebebi merak konum oldu🙄
sonsuzmasalim MomNalbant bendede oluyor kendimi çok sıkarsam o an🙄 önceden ağzımı açmadan hapşururdum sessizce artık bir mahmut gibi sesli gürültülü bir şekilde hapşuruyorum karnıma ağrılar girmesin diye🤣
nes94 MomNalbant Bende 10. Haftadaym canım benimde oluyor hatta bu sabah da oldu uzanıyor oldugumda çok daha can yakıcı oluyo :)
Aytan MomNalbant 17. Haftadayım bende de oluyor . Geçen haftaki kontrolümde doktoruma sordum nomal dedi .