Irmak154 ben kötülemiyorum ben kendi fikrimi söylüyorum bu kadar sert tepki vermeniz bana çok saçma geliyor ben yaptırdım tetikledi çünkü tatlı o kadar çok tüketmeme rağmen bir şey yoktu ama şimdi hiç düşmedi insülin iğnesine rağmen ben kendi fikrimi söyledim yapıp yapmamak size kalmış demeki şeker yatkın birisin sen kendin neyin ne olduğuna karar vereceksin biz burda sadece kendi firkirlerimizi söylüyoruz herkese bu kadar sert çıkmak yerine anlayış gösterip ben yaptırmak istiyorum diyebilirsin