Cilginanne2bebeli68 Iyi akşamlar kızlar 28 haftalik olduk bebek 6 aydan beridir baş aşağı yani doğum pozisyonunda 2 3 gündür assagi tarafıma başını oyle bi ittiriyor ki sanki sabah doğum yapcam bu haftalarda başına gelen varmi korkmalimiyim😓
melekmi22 Cilginanne2bebeli68 o haftalarda değilde daha ileri bir haftada bir kaç kez hissettim dedim gelecek midir nedir ama üzerinden 1 ay geçti hiçbirşey olmadi
Mrv-Aksy Cilginanne2bebeli68 bende aynı durumu 30. Haftaya girdiğimde yaşadım Sabahı hemen doktora gittim erken doğum riskin var dedi sancı da hissediyorum zaten 1 iğne ve 3 gün kullanacağım ilaç verdi Bugün 3 gün oldu 👍 yarın gideceğim dönmüştür inşallah
Mrv-Aksy Mrv-Aksy ayaklarını yüksekte tutarak 3 gün yat dedi ama 2 yaşında kızım var Ev yemek iş güç derken hiç dinlenemedim İnşallah dönmüştür 🥹
melekmi22 Cilginanne2bebeli68 evet sanki vajinamin içinde kafası var gibi geliyodu biraz yorulduğum dönemlerdi acaba ondan mı öyle hissettim bilemiyorum
Cilginanne2bebeli68 Mrv-Aksy benimde 18 aylik kizim var hiç yerinde durmuyor yeni eve geçtim iş güç sabah 7 de kalkıp akşam 12 yatiyom
Mrv-Aksy Cilginanne2bebeli68 baskı baya vardı ya kafayı hissediyordum Kasılma da çok netti Kurbağalama yüzer gibi zorluyor dedi doktor da Bende tam omu hissediyordum zaten
Mrv-Aksy Cilginanne2bebeli68 kızını kaldırıp indirme Benim ablam uyuyan yeğenimi yerden kucağına aldığı zaman suyu gelmişti erken doğum oldu 🤷♀️ Ben sadece mama sandalyesine koyup indiriyorum ama doktor kızını kucağına almandan olmuştur dedi
melekmi22 Cilginanne2bebeli68 bir kaç günü geçerse bi acile gidin bence ama benim bir kaç gün sürdü geçti daha da olmadı birde bol bol uzanıp dinlenin bana çok iyi gelmişti o dönem çok yordum kendimi dinlenince gecmisti
Fyz_a Cilginanne2bebeli68 lutfen rahim uzunlugunuza baktirin cok fazla hareket etmemeye calisin bi bakin bakalim iyi gelicek mi dinlenmek