Lvnia süt için arayan olmuyor ama sütünüz geliyorsa süt saklama poşetinin üzerine gece sütü mü gündüz sütü mü olduğunu, tarihini ve bebeğinizin ismini yazın, yoğun bakıma teslim edebilirsiniz dolapta saklıyorlar, beslenme saatinde veriyorlar. Tabi bu dediğim şey ağızdan beslenmeye başladığı zaman oluyor. Doğruyu söylemek gerekirse benim sütüm zaten şu an bile az, yoğun bakıma da ilk gelen sarı sütü götürmüştüm ama verdiklerinden şüpheliyim. İçiniz rahat edecekse götürün siz de yoksa evinizde dolapta saklayın. Hayırlısıyla eve geldiğinde verirsiniz.