Kızlar yine ben bugün bebek sürekli sol tarafımda yürürken batıyor sanki karnım ve arada sızlamalar oluyor 35+2 günlük hamileyim daha önceki gönderilermde erken doğurcam diyordum böyle belimde sızı var otururken de sol tarafım batıyor sanki bunlar belirti mi ?
Kendimi hiç hazır hissetmiyorum kendi kendime düşünüp duruyorum sürekliiii 🥴🥴🥴