Selam annişler sabah kanamam olmuştu nişandı yüksek ihtimal 🥲 ama sancım yoktu adet ağrısı gibi vardı. Yatış yaptı doktor 1 parmak açıklık var dedi. Normal doğumdu.Nst bsğlandı bebişin kalp atışları düşüktü düzelmedi hemen sezaryen e aldılar kakasını yemiş prensesim 🥲 sezaryen çok güzel geçti ama henüz ayağa kalkmadım dualarınıza talibim 🙏🌼