Gizem111 İyi akşamlar kızlar 34+5 haftalık hamileyim ve son iki üç gündür bebeği midemin altı tarafında hissediyorum ve yürüyüşüm çok değişti ağrılı yürüyorum size de oluyor mu
Deletedmom_72 Gizem111 bende kasıklarımda ve rahmimde ağrı hissediyorum korkuyorum erken gelecek diye 32+4 günlüğüz
Sumay Gizem111 doktor kontrolun ne zaman son aya girdigimiz icin olmasi normal dedi doktorum bende 35+5im
Mervealya1992 Gizem111 artık son haftalara yakınlasıyor normel yani 30 haftada baslayıp 40a doguran var :)
heffalump18 Gizem111 bebek kanala yerleşiyor olabilir şuan 38. Haftadayım o haftalarda benimde benzer ağrılarım başlamıştı
Mervealya1992 Gizem111 evet ben ılkınde 38de dogurdum ama cok erken basladı hatta yalancı sancılarımda vardı yolda bırden bıcak saplanıyordu yolun ortasında kalıyordum
Gizem111 heffalump18 bebek 10 gün önce gittiğimse kanalda olduğunu söyledi doktorum. Onun ağrısı mı devaö ediyor acana
Gizem111 Mervealya1992 gerçekten mi. Bende şuan bi kere öyle keskin bi acı oldu vajinal bölgemde sanki iğne batıyomus gibi bi 5 sn falan sürdü geçti ama
Mervealya1992 Gizem111 evet kanama olmadıgı surece sıkıntı yk merak etmeyın buyudu artık alta baskı yapıyor