s_koc Kızlar 39. Haftadayım 40 dk da 1 hafif sancım var. Arası böyle uzun mu oluyor ilk ? Bir de çok hafif bir sancı şu an giderek artar mı şiddet acaba? Belime vurmuyor yalancı sancı gibi şu an
Aylaa123 s_koc doğum başladığında sancı aralığı uzun olmaz giderek kısalır kontrol edin 40 dan aşağı düşmeye başlarsa doğum başlamıs olabilir standart devam ederse yalancı sancıdır
buseyusuf27 s_koc doğum sancısı belden baslar karna vurur gıt gıde sıklasır aralıgı yalancı sancı aralıgı degısır sık degıldır
Nananan s_koc benim hiç sancim yoktu suni sanci aldım ilk sancım 10-15 dkda bir geldi iki saat içince yavaşça dakikalar düştü