Asiacr
Ataturk zamanında her sey farklıydı, şimdiler başkalarının ellerinde.😜 Ben de bu zamana inanmıyorum mesela. Ben devlette kürtaj oldum, tek bir damla kan da gelmedi. Aynı gun de kostum. :) Agrım sızım hic bir seyim olmadı.. Ki özelciyimdir her zaman.. Ama kürtajı devlette yaptım.