Sıcaklardan mı bilmiyorum aşırı tansiyonum düşüyor tek bende mi bu sorun var🥺bugün 11 gibi tansiyonum bir düştü tuzlu ayran içtim ayaklarımı havada tutup yattım yok düzeleceği yerde daha çok düştü arada 3 saat geçti sürekli yattım kalkamadım sonra yükselmeye başladı hala halsizliği devam ediyor çok halsiz hissediyorum kendimi