Meerrii hayır , şöyle ki kürtajdan sonra 1 yıla yakın hamile kalamadım bende tedaviye başlamak istedim Eskişehir devlet hastanesinde aşılama yapalım dediler 4 ay gittim asla fi fayda görmedim aşılama aşamasına gelinemedi bile normalde başka doktorda yumurtalarım gelişiyodu , psikolojim alt üst oldu eskişehirde bende daha fazla uğrasmamak icin tüp bebeğe başlama kararı aldım iyi ki de öyle yapmısım