O_glanannesi canım benim oğlum da ben idrar yolu enfeksiyonu geçirdim enfeksiyonu ben atlattım ama karnımda bebeğim atlatamamis doğumdan sonra hemen yoğun bakıma aldılar antibiyotik tedavisi uygulandı şükürler olsun ki şuan yanımda bugün kirkimiz çıktı tedavisi yedi gün sürdü genellikle enfeksiyon tedavileri bir yada iki hafta sürüyor çok çok geçmiş olsun sen üzülme bol bol sütünü sağ götür şifa olsun inşallah kaçıncı basamakta sen o gelene kadar sürekli dinlenmeye çalış ağlama benim görmem yasaktı 3. Basamakta yattı