elifozkann Ya gercekten ağlamak istiyorum normal doğum yapmak istiyorum ama sanırım bu durum engel olacak çünkü ıkındıkca daha cok büyüyor🫤 bu sorunu yaşayıp normal dogum yapn var mı?
Churcill elifozkann bende çok fazla yoktu ağrı acı ya da ele aman aman gelen bi şişlik değildi. Ebeler dikiş atarken basurun var biraz acıyabilir demişti ama sorun yaşamadım