Eymenin_annesi06 2 aylık bebeğim var anne sütüyle besleniyor cuma günü kontrole gittik doktor kilo alımı çok iyi dedi fakat yaklaşık bir haftadır bebeğim doymuyormuş gibi sürekli emmek istiyor acaba sütüm mü yetmiyor böyle bişey yaşayanınız oldu mu
1anne3bebe Eymenin_annesi06 yetmeseydi kilo almazdı.Çişli bez sayısında azalma olurdu. İdrarında turunculuk görürdünüz bunlar sıvı alımının az olduğuna işarettir.Kontrolden yeni gelmişsiniz.Yaz ayındayız havalar çok sıcak. Sıvı alımı artmış olabilir. Kaldıki bebekler memeyle sizinle bağ kuruyor. Memede kendini güvende hissediyor. Bol bol emmek istemesi doğal geliyor bana.