sonsuzmasalim [bilinmeyen] soruna cevabım yok fakat bende kayseriliyim ve almanyada yaşıyorum. kayseri ile ilgili post görünce bile buram buram memleket kokusu geliyor bana😍 selamlar olsun 💕
Ncydmr Kesinlikle tavsiye etmiyorum ilk gebeligimde yani oglumda gitmiştim baska bir hastanedeydi o zaman kiloma bile bakmamıştı ilgisiz bir doktor bence şu an nasil bilemiyorum ama
Kaptan38352 [bilinmeyen] tmm cnm anladım ama normal yapmışın ikinciyi 3yüde normal yaptırma şansı vardır bir konuş istersen
ArzuTan [bilinmeyen] ben gittim cok ilgisiz bir doktordu sormadan cevaplamiyor bilgilendirmiyordu gonul erkana gidiyorum simdi cok memnunum cok ilgili aklimda birsey kalmiyor herseyde tavsiye veriyor