Dilekulgtt bat 12 sadece baş ağrısı ve karın ağrısı var, ishalim de var karın ağrısı o yüzden de olabilir diye düşünüyorum 😂 ama adete 10 gün kala göğüs ağrılarım başlardı hala başlamamış olmasını iyiye yoruyorum çünkü daha önce kimyasal gebeliğimde de böyle olmuştu yalnızca Karın ağrısı olmuştu ve testler pozitif çıkmıştı inşallah bu seferki sağlıklı bir gebelik olur amin