Booksandcats Haftada hissedebildim net olarak erkek bebiş ama plasentam ön tarafa yerleşmiş geç hissetmene sebep olabilir demişti doktorum
motherbaby_ Asel0707 17. Hafta da hissetim şuan 19. Haftadayız daha netleşti büyük olasılık erkek daha emin degiliz😊
Esraaabayy Asel0707 20+4 haftalıkta hissettim yani bugün saat 00:02’de o kadar farklı bir duyguydu ki anlatamam 😍 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏
dogurangaplumba Asel0707 ilkini 22 de hissettim ikinci bebeğimi 14 teydim galiba dalgındım o ara bir tekme geldi ve yerimden sıçramamla kızımla eşiminde benimle bir sıçraması çok komikti 🤣🤣