5 haftalık gebeyim adete göre kesem 4.2 mm çıktı doktor normal dedi ama küçük sanki internette ve başkalarına göre başka doktor da kesen küçük 5 haftalık bile değil dedi haftaya gel bakalım ona dedi. Ama kendi doktorum haftayla uyumlu dedi kafam karıştı korktum bir tanede düşük var önceden tedirginim yaşayan var mı daha önceden kesesi küçük olup sorunsuz geçen