babyiscoming_ Kızlar yediğim her şey şişkinlik yapıyor bazen nefes alamaz duruma geliyorum yediğime içtğimide çok dikkat ediyorum. Bazen kabız bazen ishal oluyorum bunun bir zararı olur mu
Melissahan babyiscoming_ Ay bende aynen böyleyim canım bende senin gibi düşünüyorum bi zararı varmı diye özelikle kabız olunca 🥹
Ysmnpmk babyiscoming_ kabızlık normal bir durum canım hamilelikte bol bol su tuketmeye özen göster ve tuvalette fazla ıkınmamaya çalış.