Merhabalar arkadaşlar, Benim sorum gebelikteki ikili üçlü tarama testlerini devlet hastanesinde yaptırmış olanınız var mı ? Sonuçlar hemen çıkıyor mu e nabız a düşüyor mu ? Normal de özel de muayene oluyorum doktorum başka yerde de yaptırabilirsin ama yapacak kişi perinatoloji olsun dedi devlette nasıl olacak randevu de aldım şimdiden kadın doğuma. Bilgisi olanlar yardımcı olursanız çok sevinirim. Sevgiler🌸