Elif-B akşam saat 6 da hastaneye giriş yaptım 3 santimdi sonra yatış verdiler çünkü sancılarım bebegin kalp atışlarını etkiliyordu 1 saat acilde nstde yattım sonra direk dogumhaneye aldılar valla hiç anlamadım bi anda herşey gelişti çıktıgımda 5 cm olmuştum saat 8 de 1 saat daha şiddetli sancılar çektim 21.37 de kucagıma aldım yavrumu ♥️ 3 kilo doğdu 🫠