Kızlar hastaneye gittim nst de sancı çıktı ve 4 cm açıklık var denildi hastanede yer yoktu başka hastaneye yönlendirdi bende gitmedim daha 35 haftalık bebek korktum kuveze alırlar diye şuan evdeyim 35 haftalık olup bebeği kuveze girmeyen varmı çok korkuyorum 😥