Smyym benimde oldu hemen aspirini ve cleaxan (kan sulandırıcı) iğnemi kesti.progestan dozumu yükseltti,henüz kalp atışı oluşmamıştı.Aynı gün 1 kez proluton depot vuruldum .ilk üç ay lekelenmeler normalmiş,hemen panik yapmamak gerekiyormuş.Fakat yine de kontrol ve muayene şart.Geçmiş olsun