aysegulkumsal Kızlar 7. Haftaya girdik kese oluştu fakat bebek oluşumu hala yok ve kanamam var böyle bir durumla karşılaşan var mı sonradan bebek oluşan doktorlar geç döllenme de olabilir diyorlar ama boş gebelikten korkuyorum
Beren77 aysegulkumsal ne yaptınız ne oldu benimde aynen suan sizinki gibi beklesem mi sonlandırsam mı bilmiyorum
irem88 Haftaya kadar bekleyen var sakın dokundurma kendi kendine bişey olmadığı sürece kendinde dikkat et yat sürekli
aysegulkumsal irem88 bekliyoruz beta hcg yavaş yükselişte reglm 17 gün geçmesine rağmen bugün 3000 oldu
Duruu3 Lagertha46 yarın başka doktora gideceğim canım ben bekleyemem korktum yani hiç yasamadim böyle bisey
Lagertha46 Duruu3 aşko banada dediler boş gebelik diye ben başka doktora gittim yoksa beni kğrtaja alıyodu bazen devlet göremeyebiliyor
Hamileannem Ben bebeğimi 9 haftalık Ken ogrendm kese bebek kalp atışı herşey vardı erken döllenmiş mi oluyor
Duruu3 Hamileannem canım nasıl yani zaten normali 6 haftada kalp bebek görülür senin gayet normal bebeği kalp atışı görmen😍
Hamileannem Duruu3 habersiz dik çok bı bulantı yoktu eşim anlamıştı öle test yapıp öğrendik teşekkür ederim