Arkadaşlar testin geçerliliğinin yüzde yüz olmadığını, yanılma payının da olduğunu biliyorum. O sebeple test hakkında yorum değil de sadece ikili tarama sonucu yüksek risk gelip bebeği sağlıklı doğan annelerden moral istiyorum. Ya da ikili taraması yüksek gelip fetal dna veya amniyosentez sonucu temiz gelenler de yoruma gelebilir mi. (Daha önce 4 gebelik geçirdim bu 5. Gebeliği. Ve sağ 2 yavrum var sadece onun da biri down sendromlu. Ve bütün riskli çıkan ikili tarama sonuçlarım bu zamana kadar hiç yanılmadı) güzel şeyler duymaya ihtiyacım var.