Sukoo33 Kızlar oglum 6 yasında sezeryan ıle dogum yapmıstım . İri bebek oldugu için sezeryan olmuştum 4.500 kg dogmustu. Uzerınden 6 sene gectıgı için normal yapma ıhtımalım var sanırım var mı sezeryandan sonra normal dogum yapan
Eluskonunannesi Sukoo33 doktorlar pek yanaşmıyor yapmaya ama yakın arkadaşım yapmıştı. Araları 3 yaş. Yapan doktor araştırın derim