Merhaba,
Üreplazma sonucu negatif çıktı fakat bu sefer de “Gram pozitif kok ,gram pozitif basil ,gram negatif diplokok ,gram negatif kok ,gram negatif kokobasil ve kanın şekilli elemanları görüldü.”
Ne demek bilgisi olan var ise lütfen cevap yazabilir mi ?
Kafayı yemek üzereyim aynı durumdan geçen arkadaşlarım var mı ?