Nvrzz
Benim oğlum 1 yaşında
25 haftama kadar emzirdim bı sorun olmadı ama artık gogslerim çok acımaya başlamıştı bide sütum kesilmişti sabır taşı ile iki günde kestim mastit falan olmadım şuan 30 haftalık olduk
Banada dediler sütün tadı değişiyor kendi bırakır falan benimkinin değişmedi 😂 bırakmaya da gönlü hiç yoktu arada aklına geliyor açıp bakıyor emmeye yelteniyo ama tiksinp geri kaçıyor