ZeyHus33 Kızlar ayın 2 sindee akşam doğum yaptm bebeğimin çiş yaptığı yerden Sümüksü akıntı gibi bişi gelyor Silince sünüyor bu normalmi
AbcAhmet ZeyHus33 bebeğiniz kız mı bende 2 ay önce doğum yaptım benim kizdada oluyordu beyaz akıntı gibi
hermione_granger Bilgim yok ama internetten baktığım kadarıyla 3 ila 10 gün süren beyaz veya pembe akıntı olabilirmiş rahimden bebeğe geçen östrojenden kaynaklıdır diyor geçmiş olsun 🙏
AbcAhmet ZeyHus33 doktor kontrolünde söylesiniz doktorunuza ben sordum tahlil istedi bı sıkıntı yoktu çok şükür